Saturday, 28 May 2011

perpisahan dan MATRIKS!


Assalamualaikum.

Eheh. Lame dah tak buat entry lagi. Hmm, entry arini just nak cerita pasal aku dah masuk matrik.matrik kot… haihh. J
Ahaha.tapi sedih laa dah berpisah dengan kawan2 terutamanya
Amira Zamri, Nurur Rabi’ah, Afiqah, Aida, Hudaweyh! Korang nnt jgn lupakan aku ek. Bile cuti sem tu, rajin2 kan lah diri korang melawat aku kat matrik Negeri Sembilan. Menetap jugak aku kat tanah tumpahnye darahku ini. Masuk matrik ni, nak kne struggle gile kot. Tapi takpe, kalo kite berusaha sungguh2 mesti boleh berjaye kan. Kawan mungkin dapat yg baru, tapi yg lame2  ni sume tetap di hatiku. Aku takkan lupakan mereka sume la. Mudah-mudahan aku dapat kawan baru yg sebaik && sesempoi mereka sume tu. Walaupun susah nak jumpe kan. Pape pun tolong doakan kejayaan aku & sahabat2ku yea. Semoga sentiasa di rahmati Allah… insya’Allah. Amin… J Dan…. Minggu orientasi aku yang sangatttt memenatkan pun telah berjaye aku harungi minggu lepas. Alhamdulillah… kepada akak akak dan abg abg fasi, TERIMA KASIH sbb jage dan sabar dengan kerenah kite org. hee…

No comments:

Post a comment