Thursday 24 February 2011

Qaseh !!!

hey hey!

nak ceritaa niee...
ahaha. ni pasal baby comel yang kat bawah ni. ;)

hehehe. comel ayu  tak baby nie? ngee~       






haa... ni mai cheq nak cerita...
haha. baby ni sebenarnye anak menakan aku (kire anak sedare laa) kalo sape yg. tatau
dalam loghat utara kan kan. baby ni pon, aku x pernah jumpe pon lagi...
sebabnye... yelah. busy kan. mase die lahir pon, aku tgh bergelut dengan 
SPM !!! huhuhu. tapi da lame jugak abis SPM, aku x jugak berkesempatan
nak melawat baby ni.
dapat pic die ni pon dari daddy die(sepupu aku). credit to Abang Chaq lahh kan. ;)
name die memang laa. pergh! mcm penulis novel kott.(memang mak die amek name penulis novel
pon) hee xD details die kat bawah nie ------------------------>

nama : Qaseh Qaisara Binti Shah Rizal
(erh. kalo x silap nme daddy die. hee)
umur : akhir bln nie mas0k 3 bulan
berat : 6 kilogram +++! ahaha. (berat kan kan kan?)

tapi... memang laa. baby nie cpt membesar. baru je nk mas0k 3 bulan tapi da cecah berat tu.

HEBAT kan? hehehe. k tu je laa. saje nak nyeb0k mas0kkan die .ahaha. kt bawah nie pic die lagii ----------->>>>>>


mate sepet tu. ahah. ikot daddy kan Qaseh? ;Pwith l0ve, annyeonghaseyo <3  

2 comments: